Optimaal transport; uw weg naar klanttevredenheid
Bij Billy Logistics begrijpen we dat het transport van uw goederen niet alleen een noodzakelijke schakel is in uw supply chain, maar ook een cruciale factor in de tevredenheid van uw klanten. Een efficiënt en betrouwbaar transportsysteem is de sleutel tot het overtreffen van de verwachtingen van uw klanten en het opbouwen van duurzame relaties.
Waarom is goed transport belangrijk voor uw klanten?
- Tijdige Levering: Klanten verwachten dat hun bestellingen op tijd worden geleverd. Met ons goed georganiseerde transportsysteem kunt u beloften nakomen en de verwachtingen van uw klanten overtreffen.
- Betrouwbaarheid: Betrouwbaarheid is de hoeksteen van klanttevredenheid. Door gebruik te maken van ons transportnetwerk minimaliseert u vertragingen en verhoogt u de betrouwbaarheid van uw leveringen.
- Kwaliteit van Goederen: Een goed transportsysteem beschermt uw goederen tegen beschadiging en verlies. Dit betekent dat uw klanten hun bestellingen in perfecte staat ontvangen, wat hun tevredenheid verhoogt.
- Kostenbesparing: Efficiënt transport kan de kosten verlagen, wat u in staat stelt om concurrerende prijzen aan te bieden aan uw klanten.
Onze toewijding aan uw klanttevredenheid
Bij Billy Logistics zijn we vastbesloten om uw klanttevredenheid te verbeteren door middel van uitstekend transportbeheer. Onze toegewijde teams zorgen ervoor dat uw goederen veilig, tijdig en kosteneffectief worden geleverd.
We begrijpen dat elke klant unieke behoeften heeft en we passen onze transportoplossingen daar op aan. Of het nu gaat om snelle leveringen, temperatuurgevoelige producten of specifieke leveringsvereisten, wij hebben de expertise en middelen om aan uw wensen te voldoen.
Bij Billy Logistics zien we uw klanten als onze klanten. Daarom streven we ernaar om het transportproces naadloos te laten verlopen. Wij schakelen snel en weten daarbij de juiste mensen te vinden in geval van nood. Wanneer de tijd dringt wachten wij niet af, een telefoontje naar jullie klant voorkomt frustraties en extra kosten. Wel zo fijn als u verdrinkt in het werk of van meeting naar meeting moet.
Veelgestelde vragen
-
Zijn mijn goederen verzekerd tijdens het transport?
Ja, wij bieden verschillende verzekeringsopties. Voor de uitvoering van het transport zullen wij hier naar vragen om te zorgen dat u zich geen zorgen hoeft te maken. -
Welke bestemmingen bieden jullie aan?
Wij komen in heel Europa, zowel import als export. Daarnaast is het ook mogelijk om een transport met zowel laad- als losadres buiten Nederland uit te voeren. -
Verzorgen jullie ook douaneformaliteiten?
Wanneer wij een transport voor u uitvoeren, bieden wij de mogelijkheid om het gehele proces uit handen te nemen inclusief douane. -
Leveren jullie in stedelijke gebieden ook in het centrum?
Omdat de leveringsopties in veel steden beperkt zijn, bieden wij doormiddel van bakwagens levering naar wens. In veel gevallen houdt dit in dat wij met laadklep en pompwagen leveren in het centrum. -
Hoe lang van tevoren moet ik mijn transport boeken?
Wij kunnen, afhankelijk van de route, vaak op dezelfde dag nog laden. Wij adviseren echter om uiterlijk twee dagen voor het transport een order te sturen. -
Hoe kan ik een transport boeken?
Om een transport te boeken kunt u ons mailen, bellen of via SMS/Whatsapp. Om fouten te voorkomen bevestigen wij altijd via mail of alles klopt. -
Hoe kan ik contact opnemen voor meer informatie of ondersteuning?
Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u zelf kiezen hoe u contact wilt. Wij zijn bereikbaar via: telefoon, mail, Whatsapp, Teams en Skype. -
Bieden jullie 24/7 service aan?
Ja, wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar.